Algida, URBB, Sollers PPD, Alka, Bic, Pepsi, NIVEA, pe plaja "Sapte Valuri"

un interviu cu Marilena Gheorghe (Client Service Director, Grup Sapte)

In vara aceasta, plaja "Sapte Valuri" din Mamaia a antrenat numeroase branduri de FMCG intr-un proiect BTL semnat Grup Sapte. Astfel, produse din portofoliul Algida, URBB, Sollers PPD, Alka, Bic, Pepsi, NIVEA au interactionat cu consumatorii aflati pe litoral. Proiectul a demonstrat ca sezonalitatea de consum poate fi fructificata cu succes: astfel, pe plaja "Sapte Valuri" s-au vandut 70.000 de inghetate, 15.000 de pahare de bere, 4.500 de racoritoare, potrivit declaratiilor Marilenei Gheorghe (Client Service Director, Grup Sapte).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Daniel Bitere
acum 13 ani
...laudabila initiativa...atat pentru "branduri" cat si pentru agentie
Ferodin Ali
acum 13 ani
The fans stars is here ! se stie !


Branded


Related