"Este foarte important spatiul la raft in determinarea volumului de vanzare"

un interviu cu Marilena Gheorghe, Promotion Account Director, GrupSapte si Selena Tudorache, Merchandising Account Manager, GrupSapte

Situatia economica nu tocmai favorabila, care a determinat o diminuare a bugetelor de marketing, dar si o scadere a puterii de cumparare ii determina pe tot mai multi producatori sa apeleze la solutii de promovare cat mai ieftine, dar in acelasi timp eficiente. Cum reuseste merchandisingul sa raspunda acestor necesitati, dar si care sunt cele mai solicitate activitati BTL in aceasta perioada aflam de la Marilena Gheorghe Promotion Account Director, Grup Sapte si Selena Tudorache, Merchandising Account Manager.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related