La o cafea cu brandurile mele

La o cafea cu brandurile mele
Cosmin Nae, fondatorul Quantix Marketing Consulting

Recent, la New York, Facebook si-a prezentat cateva dintre directiile urmatoare de actiune. In prim plan apare extinderea capabilitatilor de promovare, cresterea oportunitatilor companiilor si a brandurilor de a se face vazute si cunoscute. Traind intr-o lume in care finantele sunt in nucleul afacerilor (indiferent ca vrem sau nu sa admitem asta), pentru Facebook pare o miscare isteata, de maximizare a veniturilor, de identificare de noi surse de profitabilitate. Mai ales cand urmeaza sa te listezi la NY Stock Exchange...

Unul dintre pilonii argumentatiei este faptul ca marketerii si consumatorii ar trebui sa perceapa brandurile ca pe niste oameni, ca pe apropiati ai lor. Astfel, integrarea brandurilor printre prietenii si cunoscutii din platforma de socializare capata relevanta si, cum s-ar spune peste ocean, "makes sense"...

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related