Dana Banuta (OMV Petrom) despre crearea unei noi culturi organizationale odata cu mutarea a 2.500 de angajati in Petrom City

La sfarsitul anului 2010 a avut loc lansarea Petrom City, unde au fost mutati 2.500 de angajati Petrom. Despre mutare, provocarile aparute si demersuri intreprinse a vorbit Dana Banuta (Internal Communication Manager, OMV Petrom) in cadrul celei de-a doua editii a Conferintei dedicate Comunicarii Interne.

Despre Petrom City
Petrom City, complex alcatuit din 5 cladiri (2 cladiri de birouri ovale, un centru de date, o constructie cu forma clasica si o centrala electrica), a fost gandit ca mai mult decat un simplu sediu, ci si ca un campus pentru dezvoltarea angajatilor, astfel ca toata comunicarea companiei in legatura cu mutarea celor 2.500 de angajati s-a bazat pe acest lucru. Angajatii, care au fost anterior localizati in 8 sedii din Bucuresti sau Ploiesti, au o varsta medie de 33 ani, in timp ce varsta angajatilor la nivel de organizatie este de 47 ani, aceasta diferenta ingreunand strategia de comunicare interna.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related