Colgate-Palmolive relanseaza gama de geluri de dus Palmolive Naturals prin campania "In armonie cu natura"

Colgate-Palmolive relanseaza gama de geluri de dus Palmolive Naturals printr-un nou ambalaj, o formula imbogatita cu un complex de vitamine A, E si F, dar si prin campania integrata "In armonie cu natura", informeaza un comunicat de presa GolinHarris.

Campania Palmolive "In armonie cu natura" va incepe pe 16 august si va beneficia de comunicare pe multiple canale - in store, digital si TV. Componenta dedicata in store se va desfasura in perioada 16 august – 2 septembrie si consta intr-un concurs promotional prin care consumatorii care vor achizitiona produse Palmolive si se vor inscrie prin SMS vor putea castiga unul dintre premiile puse in joc. Premiile oferite in cadrul magazinelor partenere sunt specifice si exclusive fiecarei retele incluse in campanie, putand fi castigate prin tragere la sorti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related