Serviciul de Mobile Banking al Bancii Transilvania a ajuns la 22.500 de clienti in trei luni de zile

Numarul clientilor serviciului BT24 Mobile Banking a ajuns la 22.500 de persoane in doar trei luni de zile, o crestere cu 50%, informeaza un comunicat de presa. Banca si-a atins astfel obiectivul propus pana la finalul acestui an, contribuind la cresterea accesibilitatii operatiunilor bancare realizate prin smartphone.

Prin optiunea BT, care permite abonarea online la Mobile Banking prin intermediul Internet Banking BT24, persoanele fizice si firmele au la dispozitie 3 luni de gratuitate pentru acest serviciu, de la data activarii lui. Facilitatea de abonare online ramane valabila si dupa aceasta campanie care tocmai s-a incheiat, asa incat clientii vor putea opta online in continuare pentru Mobile Banking, la un abonament de 4 lei/luna pentru persoanele fizice si de 5 lei/luna pentru persoanele juridice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related