Metro Romania desfasoara campania integrata "Sacul lui Mos Craciun s-a rasturnat la METRO", dezvoltata de Saatchi & Saatchi X

Metro Romania desfasoara campania integrata de promovare a ofertelor de sarbatori - “Sacul lui Mos Craciun s-a rasturnat la METRO”, dezvoltata Saatchi & Saatchi X, informeaza un comunicat de presa al agentiei Saatchi.

Campania se desfasoara in luna decembrie 2011 si consta in decorarea celor 26 de unitati METRO Cash & Carry din toata tara cu saci uriasi umpluti cu cadouri. Clientii Metro beneficiaza zilnic de oferte speciale si de numeroase surprize in weekend-uri cu ocazia rasturnarii sacului.

"A fost o placere pentru noi sa gasim un concept care sa transmita generozitatea ofertelor METRO de sarbatori si care sa aduca ceva nou si distractiv pentru consumatori In peisajul aglomerat al ofertelor de sarbatori”, a declarat Mona Opran, Managing Director Saatchi & Saatchi X.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related