Provocarile anului 2011, asteptari in luna decembrie si obiective pentru 2012 de la retailerii Carrefour, Cora si Lidl Romania

In perioada sarbatorilor hipermarketurile devin principalul obiectiv turistic al consumatorilor. Aglomeratii de oameni strabat raioanele, analizeaza cele mai eligibile produse in functie de criteriile personale si se regasesc la casa de marcaj cu cosul plin si metri de bon fiscal. Nimic neobisnuit pentru reprezentantii magazinelor de retail:

“In general, cosul mediu din luna decembrie este cu 25-30% mai mare decat intr-o luna obisnuita”, spune Andreea Mihai, Marketing Director Carrefour Romania.

Provocari in 2011

Desi se anunta o perioada prospera pentru retaileri si FMCG, anul ce tocmai se incheie nu a fost unul lipsit de obstacole.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

traian nedelcu
acum 12 ani
Pt Lidl nota ar fi 9 dar ce facem cu preturile uriase?multe produse au adaos urias,cascaval,kaizer,etc,sunt si produse la preturi bune,in general cumparaturile le fac de la Lidl,facem un parteneriat?pe siteul meu www.autoata.ro pun banner cu Lidl iar in magazinele Lidl si pe siteul dvs apare sigla mea,merge?nu ne costa pe niciunul nimic si ne facem publicitate reciproc,astept raspuns.sper sa fie Lidl nu Cora sau Carrefour,le am trimis si lor propunerea,care se misca mai repede cistiga,o zi buna si La multi ani pe acest an


Branded


Related