In perioada 3-6 noiembrie, hypermarketul real,- gazduieste evenimentul "Targul de Mere al producatorilor locali"

In perioada 3-6 noiembrie 2011, toate cele 25 de magazine ale real,- Hypermarket Romania vor gazdui evenimentul "Targul de Mere al producatorilor locali", cu scopul de a populariza consumul de mere drept componenta de baza a unui stil de viata sanatos, incurajand totodata productia agricola locala.

Pentru aceasta actiune au fost aduse in magazinele real,- 200 de tone de mere romanesti din 5 soiuri, ce vor putea fi achizitionate la pretul unic de 1,99 lei/kg.

"real,- nu are nicio retinere in a da prioritate merelor romanesti in competitia cu merele din import, iar motivele sunt multe si decisive. Intai de toate, caracteristicile climatice, geomorfologice si pedologice ale regiunilor pomicole din Romania faciliteaza productia de mere de calitate superioara, din mai multe soiuri foarte apreciate de consumatori. Apoi, traseul logistic mai scurt al merelor autohtone ne da posibilitatea sa aducem repede la raft prospetimea crocanta a unor mere romanesti sanatoase, precum cele abia culese din pom. In al treilea rand, producatorii romani au nevoie si merita o mana de ajutor pentru a-si putea desface productia foarte buna din acest an, iar brandurile locale sau regionale ale merelor de Batos sau de Voinesti sa-si poata recapata stralucirea”, a spus Michel Lamoot, Director General real,- Hypermarket Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related