Studiu Weber Shandwick si Forbes Insights: brandurile sunt "deconectate" de la realitatile social media

Potrivit unui studiu realizat de agentia Weber Shandwick si Forbes Insights, a reiesit ca majoritatea proprietarilor de branduri sufera de o profunda deconectare intre aspiratiile si performantele reale din social media, conform Warc.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.897 de executivi, reprezentanti ai unor mari companii din 50 de tari din intreaga lumea, 52% dintre acestia considerand ca mediile sociale sunt responsabile cu cresterea reputatiei brandului, spre deosebire de anul trecut, cand doar o pondere de 44% impartasea aceasta credinta.

Atunci cand incearca sa cuantifice contributiile probabile la notorietatea brandului generate de platforme precum Facebook, Twitter si YouTube in trei ani, respondentii fixeaza acest total la o medie de 65%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related