Noua pozitionare Volksbank Romania: banca universala ce acorda atentie in egala masura activitatilor de economisire cat si celor de creditare

Pe 11 octombrie, in cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc la Crown Plaza, Volksbank Romania a anuntat oficial repozitionare bancii pe piata printr-o campanie integrata de comunicare, "Bucurii simple", avand o valoare totala de aproximativ doua milioane de euro si desfasurandu-se in perioada octombrie 2011 – martie 2012. Ancora campaniei va fi noul produs "Planul de Economii".

"E momentul in care Volksbank se desparte complet de trecut si ne inscriem pe o alta orbita", spunea Lucian Cojocaru, Vicepresedinte Volksbank.

Pozitionare strategica este de "banca universala ce acorda atentie in egala masura activitatilor de economisire cat si celor de creditare", potrivit comunicatului de presa al companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related