Superbrands Romania 2011/12: simtul umorului, prezenta in retelele de socializare si traditia, mai putin importante pentru consumatorii romani

Primele rezultate ale studiului Superbrands Romania 2011/12, realizat la nivelul consumatorilor de catre Nielsen Romania, arata ca, la nivel declarativ, pentru consumatorii romani din mediul urban, cele mai importante caracteristici ale brandurilor in construirea imaginii de Superbrand sunt: calitatea foarte buna (87%), raportul foarte bun calitate-pret (85%), respectul fata de clienti (86%), o baza de clienti foarte multumiti (84%), cat si increderea pe care o inspira brandul (84%), potrivit unui comunicat de presa BDR.

Printre atributele de brand care ar influenta mai putin perceperea unui brand ca fiind Superbrand, se numara: simtul umorului (43%), prezenta in retelele de socializare media (50%), traditia in Romania (56%) si implicarea in campaniile sociale (57%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related