Dr. Oetker cauta "Prima Doamna a Dulceturilor/Deliciilor de toamna!”

Dr. Oetker, prin intermediul agentiei Propaganda, organizeaza in perioada 22 august – 30 octombrie 2011 a doua etapa a campaniei “Se cauta Prima Doamna a Dulceturilor/Deliciilor de toamna!” prin care ofera ca mare premiu o gradina de zarzavaturi, conform regulamentului promotiei.

Daca in prima etapa promotia viza gama Gelfix si oferea ca mare premiu o livada de pomi, la cea de-a doua etapa participa produsele Pikant fix.

Gradina de zarzavaturi se va acorda castigatorului astfel: reprezentantii Dr. Oetker vor cauta un teren in judetul de care apartine orasul de resedinta al castigatorului. In cazul in care acesta nu va gasi o oferta potrivita, va plati contravaloarea a 4000 euro, la cursul BNR din ziua platii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related