Silan inapoieaza banii clientilor care nu sunt multumiti de performanta produsului

In perioada 20 iunie – 31 august 2011, Henkel organizeaza o promotie prin care garanteaza calitatea produselor sale marca Silan Perfume Pearls inapoind banii, de pe bonul fiscal, clientilor care nu sunt multumiti de performanta produsului, conform regulamentului oficial al promotiei.

Pentru a lua parte la campania “Silan, Satisfactie garantata sau banii inapoi!”, fiecare persoana care nu este multumita de performanta produsului trebuie sa trimita prin posta un pachet care sa contina: o scrisoare in care sa explice de ce nu este multumita de performanta produsului achizitionat (minim 2 motive), bonul de casa in original, produsul achizitionat si consumat maxim 500 ml (in cazul returului, sticla de 1L trebuie sa aiba minim 500 ml, sticla de 2 L minim 1.5L) si datele personale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related