Noroc se asocieaza cu gastronomia si "lucrurile romanesti bine facute" sprijinind opt festivaluri de traditii locale

In urma unui parteneriat cu Asociatia Antrec, marca Noroc va sprijini pe durata intregului an la organizarea a opt festivaluri de traditii locale, toate avand si o componenta gastronomica. Prin acest parteneriat, Noroc isi comunica aprecierea pentru lucrurile romanesti bine facute.

„Am decis sa sprijinim acest proiect deoarece consideram ca gastronomia traditionala autentica reprezinta o valoare care merita redescoperita de romani. Toate aceste opt festivaluri locale readuc la lumina, fiecare in felul sau, savoarea autentica si recupereaza retete traditionale care nu trebuie pierdute. Marca noastra promoveaza tocmai aceasta autenticitate a traditiei iar berea Noroc pune in valoare savoarea bucatelor traditionale. Asocierea este, prin urmare, fireasca si, speram, pe gustul gurmanzilor”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related