Promotia Golden Brau Fara Alcool - "Pasiune fara Limite" include un concurs online si o serie de evenimente nationale

Golden Brau Fara Alcool, apartinand portofoliului Heineken Romania, desfasara in perioada 08 iulie – 09 septembrie 2011 campania promotionala “Golden Brau - Pasiune fara limite” constand in doua componente: un concurs online si o serie de evenimente nationale sub numele “Car Mania”.

In prima etapa, participantii trebuie sa incarce trei poze in care sa isi demonstreze afectiunea pentru masinile lor pe site-ul www.pasiunefaralimite.ro, fiecare poza incarcata putand fi votata de ceilalti utilizatori ai site-ului. De asemenea, participantii pot acumula puncte suplimentare  daca copiaza codul unic afisat zilnic pe pagina de Facebook Golden Brau - http://www.facebook.com/GoldenBrau, urmand sa il inscrie in pagina lor de utilizator de pe site.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related