Petrom a amplasat telefoane in statiile proprii pentru campania "Telefonul Petrom da un premiu pe minut!”

Petrom desfasoara in perioada 1 iunie – 30 iulie 2011 campania promotionala "Telefonul Petrom da un premiu pe minut!”, prin care participantii trebuie sa achizitioneze orice tip de carburant de cel putin 110 RON, conform regulamentului oficial  (de 80 de lei conform mesajului de pe pagina dedicata din site), din statiile de distributie Petrom participante la Promotie, avand astfel sansa de a castiga un premiu instant constand intr‐un bon de valoare pentru carburanti auto.

Pe toata durata promotiei, in fiecare dintre statiile Petrom participante, va fi amplasat la fiecare dintre casele de marcat cate un telefon mobil intr‐un sistem de afisaj, urmand ca in fiecare minut, cate un operator sa sune la telefonul amplasat in fata casei de marcat selectata. Clientului care se va afla in acel moment la casa de marcat, si va raspunda la telefon, poate fi castigator al unui bon de valoare pentru carburanti auto in valoare de 30 RON fiecare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Doru Supeala
acum 12 ani
Am testat ca si client aceasta minunata promotie, mecanismul e prost ca dracu, e incoerent, angajatii din statii habar nu au cum se desfasoara promotia, e o bataie de joc extrem de pretentioasa.

Oamenii astia care au gandit elucubratia asta traiesc pe o cu totul alta planeta decat clientii lor simpli.

Ce fain e sa faci marketing dintr-un birou cu pereti de sticla, sa stalcesti limba romana cu neologisme prost adaptate si sa te crezi marketer! Nici nu stiti ce departe e buricul Bucurestiului de Romania reala. La mai mare si multe raportari de succes!



Branded


Related