3 branduri ale Bergenbier S.A. au fost premiate de catre International Taste & Quality Institute si Monde Selection 2011

Bergenbier S.A. a obtinut doua stele “superior taste”, din trei posibile, pentru berile Bergenbier si Noroc, si o stea pentru Bergenbier fara alcool la International Taste & Quality Institute (iTQi), cat si medalii de aur la Monde Selection – The International Institute for Quality Selections de la Bruxelles pentru anul 2011, anunta un comunicat DC COMMUNICATION.

In ce priveste selectia iTQi, care a supus testarii 906 produse, criteriile evaluate de cei 120 de specialisti internationali au fost prima impresie, aspectul, aroma, textura, gustul si mirosul, berile Bergenbier fara alcool si Noroc obtinand scoruri de peste 85% la toate aceste categorii, acumuland punctajul care sa le califice in topul international al produselor „superior taste”. Lista completa a produselor castigatoare o puteti vedea aici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related