Savana, premiata cu Gold Effie pentru succesul constant al campaniilor de comunicare din ultimii ani

Brandul Savana a castigat trofeul Gold Effie la categoria “Sustained success”, in cadrul galei Effie 2011, anunta un comunicat de presa Premium Communication.

Premiul acordat marcii Savana a venit ca o recunoastere a eficientei constante a campaniilor derulate in perioada 2008 – 2010, cand Savana a inregistrat, in categoria de vopsele lavabile, o crestere accelerata a cotei de piata, atat in volum, cat si in valoare, in pofida unui context economic dificil. Aceasta crestere constanta a marcii a adus Fabryo pe pozitia de lider de piata crescand cota valorica de la 14,7%, la finalul lui 2007, la 23,5% in 2010, conform datelor MEMRB.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related