Gregory’s lanseaza noua gama de produse "Vitalitate & Echilibru"

Unele branduri incep sa isi doreasca tot mai mult sa fie percepute de consumatori ca oferind o “alimentatie echilibrata”.

Astazi alimentatia sanatoasa devine o prioritate necesara si pentru restaurantele de tip fast-food care se vad nevoite sa satisfaca nevoile consumatorului modern si a stilul sau de viata plin de stres, cu ore de masa instabile, mese sarite sau culminate de o alimentatie necorespunzatoare.

Venind in intampinarea nevoilor acestor clienti, lantul de restaurante Gregory’s lanseaza o noua gama de produse sub filozofie Vitalitate & Echilibru, ce include un meniu creat de catre echipa de experti Gregory’s in parteneriat cu experti nutritionisti din Grecia, cu scopul de a asigura o alimentatie echilibrata acoperind doza zilnica de nutrienti necesara organismului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related