Nielsen ShopperTrends: 2010 a adancit lupta dintre comertul modern si cel traditional

Anul 2010 a fost, potrivit raportului ShopperTrends, realizat de Nielsen, unul in care romanii au vizitat ceva mai rar hipermarketurile si supermarketurile, adica formele moderne de comert. Acest lucru nu a scutit comertul traditional de lupta dusa pentru a-si putea pastra ritmul de vizitare la acelasi nivel ca in anii trecuti, intr-un efort de a contracara tendinta de scadere a vanzarilor.

Cu cei 94% dintre respondenti care declarau acest lucru la sfarsitul anului trecut, comertul modern isi consolideaza pozitia ca prim loc unde cumparatorii declara ca isi cheltuie cea mai mare parte a bugetului. Desi, pentru hipermarketuri, procentajul e in usoara scadere (de la 52%, in noiembrie 2009, la 50%, in noiembrie 2010), acestea raman locul preferat pentru cumparaturile de volum. Si in Bucuresti, hipermarketurile pierd teren in favoarea supermarketurilor si, mai ales, a magazinelor discount. Acestea din urma ajung de la 4% din declaratiile respondentilor in noiembrie 2009, la 8% in aceeasi luna a anului trecut.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related