PR Forum: Omul de rand este noul target al specialistilor in comunicare

Specialistii in comunicare trebuie sa invete sa vorbeasca cu omul simplu si sa iasa din sfera de elitism in care au intrat in ultimii ani. De ce? Pentru ca “The Public is back in Public Relations”. Si, implicit, "meseria de PR, asa cum o stiam, a disparut", considera Ioana Manoiu (Managing Partner, GMP PR), prezenta la cea de-a cincea editie a PR Forum, eveniment organizat de Evensys.

"Nu mai organizam evenimente de presa ca alta data pentru ca targetul nostru nu prea mai vine la astfel de evenimente. Trebuie sa invatam o alta meserie. Noul public relevant este omul obisnuit. Reputatia unei companii sau crizele sale de la acesta pleaca", considera Manoiu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related