Un nou design pentru Gerovital Plant

Cocoon Group a realizat noul design de ambalaj al gamei Gerovital Plant, parte din portofoliul de produse al companiei Farmec. Miscarea se inscrie in strategia Gerovital Plant, de a ramane lider in vanzari, in segmentul produselor de ingrijire a fetei din Romania.

"Gerovital Plant este una dintre cele mai bine vandute game Farmec, contribuind an de an la pozitionarea noastra pe primul loc in segmentul de ingrijire a fetei in Romania", a declarat Ioana Borza (Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca).

Aceasta este prima gama completa fara conservanti, dedicata femeilor cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related