Cum arata strategia de marketing a unui lider de piata

un interviu cu Cristina Miclea (Director Marketing, Albalact)

Cand vorbim despre un brand care este liderul pietei de lapte, scepticii si conservatorii in ale comunicarii sunt rugati sa-si ia notite. Tema pentru acasa? Cum devii lider pe una dintre cele mai competitive piete, cea a laptelui? Dam si un indiciu: curaj si inovatie. Alte indicii? Cristina Miclea (Director Marketing, Albalact) spune ca, in 2011, vor fi susinute brandurile lansate sau relansate in 2010, iar portofoliul de produse va fi dezvoltat. Ca despre evolutia pietei, per ansamblu, semne bune anul are, insa in a doua parte.

Alina Galeriu: Tone of voice-ul adoptat de brandurile din portofoliul Albalact este distinctiv, mai ales in ceea ce le priveste pe Zuzu si Fulga. Cum ati ajuns sa adoptati acest ton jucaus? De ce v-ati hotarat sa mergeti in aceasta directie? Ati avut un research care v-a indicat ca aceasta este abordarea care se cere?
Cristina Miclea: Tone of voice-ul a fost stabilit chiar la inceput, in 2004-2005, cand echipa Albalact pregatea lansarea brandurilor. Tone of voice-ul face parte, in primul rand, din strategia de diferentiere pe piata a celor doua branduri – Fulga si Zuzu. Ambele si-au propus, inca de la momentul lansarii, sa fie branduri romanesti prietenoase, joviale, apropiate de sufletul consumatorului si care sa vorbeasca pe limba consumatorului. Acesta a fost motivul pentru care s-a adoptat un ton mai jucaus, mai vesel, neconventional, desi compania joaca pe o piata destul de rationala. Echipa Albalact a considerat ca un brand cald si jovial poate fi o strategie de succes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related