Hearst, oferta de 651 milioane euro pentru printul Lagardere

Grupurile de presa Hearst Corporation si Lagardere au anuntat ca Hearst a inaintat o oferta de 651 milioane de euro pentru businessul international de ziare si reviste al Lagardere, care include 102 titluri, in tari precum SUA, Rusia, Ucraina, Italia, Spania, Marea Britanie, China, Japonia, Olanda, Cehia, Mexic, Taiwan, Canada si Germania, precum si operatiuni vaste in mediul digital, 50 de site-uri si diferite aplicatii pentru mobil sau tableta.

Tranzactia include si drepturile de publicare Elle in tarile mentionate mai sus, editiile Elle Decor in zece tari si drepturile de proprietate asupra Woman’s Day, Car and Driver, Road & Track si Cycle World in SUA, Red in Marea Britanie si Olanda si titluri lunare si saptamanale in multe piete principale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related