Un milion de cititori, la jumatate de pret

Reducerea de pana la 50% a tarifelor de publicitate in presa locala, incepand cu 1 februarie, anuntata recent de Midas Media, alaturi de partenerii reuniti sub brandul Presa Buna, vine in contextul in care, potrivit lui Silviu Ispas (Managing Partner Midas Media), anul 2010 a fost unul slab din punct de vedere al investitiilor atrase de portofoliul de publicatii al regiei. "Acest lucru a fost cauzat si de faptul ca, in 2010, am construit portofoliul. In aprilie, aveam sapte publicatii, iar la finalul anului erau 24", a explicat acesta.

Midas Media, regia de presa locala condusa de Silviu Ispas, fost manager al grupului ARBOmedia Romania-EMI Romania, a practicat, in 2010, un discount mediu de circa 45% si puncteaza ca unele trusturi au practicat reduceri reale nete cumulate si de 80%.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related