Valoarea campaniilor nu sta in celebritatea endorserului, ci in inventivitatea cu care e folosit

un interviu cu Romina Tazlaoanu (Associate Director, Advertising, Vodafone Romania)

Pentru Vodafone, vedeta a fost intotdeauna campania si nu personalitatea folosita. Cu cel mai recent endorser, CRBL, operatorul de telefonie mobila ii inspira pe romani sa se bucure de “ceva in plus”. Romina Tazlaoanu (Associate Director, Advertising, Vodafone Romania) spune ca valoarea campaniilor nu a stat in celebritatea endorserului folosit, ci in inventivitatea cu care a fost folosit.

Antonia Tucheac: Cum s-a integrat campania pentru brandul Vodafone, endorsat de CRBL, in strategia de comunicare a brandului?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune


Comentarii

Alexandra Alexandrescu
acum 13 ani
Buna ziua!

Articolul acesta e foarte ok.

De CRBL imi place, insa campaniile recente ale celor de la Vodafone lasa muuuuult de dorit....sunt orecum haioase, dar se vede ca sunt "romanesti". Nu au nimic deosebit.

Eu am abonament la ei doar pentru ca am fost fortata de o anumita conjunctura la momentul semnarii contractului cu ei, dar daca ar trebui sa imi fac acum un nou abonament, cu siguranta, datorita reclamelor lor, m-as gandi de doua ori inainte de a face asta....

Concluzia: nu imi plac deloc reclamele Vodafone.

Sorry guys

Alexandra A



Branded


Related