Romanii au baut doua milioane de cafele Starbucks, anul trecut

un interviu cu Eleftheria Kallitsa (Retail Promotions Manager, Marinopoulos Coffee Company, An Authorized Licensee of Starbucks Coffee International)

Prezent in peisajul romanesc din 2007, Starbucks a marcat, recent, 40 de ani de existenta, timp in care s-a asigurat ca devine unul dintre cele mai mari branduri globale. Despre cat din succesul Starbuck tine de filosofia brandului si despre cat de fina este linia intre valorile brandului la nivel global si adaptarea la contextul local ne-a povestit Eleftheria Kallitsa (Retail Promotions Manager, Marinopoulos Coffee Company, An Authorized Licensee of Starbucks Coffee International). Am aflat si ca vanzarile Starbucks in cele opt cafenele deschise pe teritoriul Romaniei n-o duc rau deloc, iar din punct de vedere al comportamentului de consum, romanii sunt mari bautori de espresso, dar si cum se implica Starbucks in comunitatile in care activeaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related