UniCredit Tiriac Bank a lansat cardul de afinitate UNICEF

UniCredit Tiriac Bank, parte din reteaua UniCredit Group, cel mai mare grup bancar din Europa, a lansat un nou produs, cardul de afinitate UNICEF, sustinut de Andreea Marin Banica. Produsul va fi comunicat si printr-o campanie care va include componenta TV, print si online, care va fi on-air de saptamana viitoare.

"Acest produs va beneficia de o campanie de comunicare, care va merge in special pe TV si pe mediul online. Avem cateva parteneriate si proiecte speciale cu reviste glossy, pentru femei, pentru mamici. Vom merge foarte, foarte activ pe mediul online, pentru ca acesta este foarte dinamic si e cel care se intampla in jurul nostru si care ne reprezinta, precum si pe TV", a declarat pentru SMARK.ro Anca Nuta (Director Departamentul de Identitate si Comunicare, UniCredit Tiriac Bank).

Prin intermediul acestuia, la fiecare tranzactie efectuata cu un card de afinitate, de credit ori de debit, UniCredit Tiriac Bank doneaza catre UNICEF suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii la comercianti. De asemenea, banca va transfera catre UNICEF si 50% din taxa anuala a pachetului de produse UNICEF.

Potrivit reprezentantului UNICEF Romania, Edmond McLoughney, acest card reprezinta o premiera pentru piata din Romania si pentru organizatie. Anca Nuta a adaugat ca acest card este o premiera pentru Europa Centrala si de Est, precum si pentru UniCredit Tiriac Bank. Ambasadorul Bunavointei pentru UNICEF Romania, Andreea Marin Banica sustine noul card lansat de UniCredit Tiriac Bank.

Fondurile care se vor strange vor fi folosite de UNICEF Romania pentru extinderea retelei de Spital Prieten al Copilului. In prezent, in Romania, din 204 maternitati, 35 sunt incluse in initiativa Spital Prieten al Copilului, 23 obtinand deja acest statut. “Spital Prieten al Copilului” este un program UNICEF lansat in anul 1995 si are ca obiectiv includerea cat mai multor maternitati care sa indeplineasca zece conditii, ce reprezinta standardele internationale de ingrijire pentru mama si nou nascut.

Bogdan Spuza (Director Marketing si Segmente UniCredit Tiriac Bank) a explicat ca mecanismul cardului este unul simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori. „Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetului UNICEF sa fie de asemenea transferata catre UNICEF”, a adaugat acesta.

Cardul de afinitate UNICEF este emis pe platforma MasterCard si este disponibil in variantele de credit si de debit. Detinatorul unui astfel de card poate efectua tranzactii si pe Internet si obtine informatii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au incorporata tehnologia chip si pot fi utilizate atat national, cat si international. De asemenea, pot fi inrolate gratuit in sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzactii in siguranta pe Internet.


Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related