Brandurile care duc Farmec Cluj-Napoca pe primul loc in piata, ca volum si ca valoare

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a inregistrat in primele noua luni o cifra de afaceri de 72 milioane lei, ceea ce se traduce intr-o crestere de 9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, dupa cum a declarat de curand pentru SMARK Ioana Borza (Marketing Manager, Farmec Cluj-Napoca). Cresterea se datoreaza in mare parte inovatiilor de produs si investitiilor in marketing. Bugetul de marketing al companiei a depasit 1 milion de euro in 2010, potrivit declaratiilor Ioanei Borza.

Conform datelor companiei de cercetari de piata Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piata in segmentul de ingrijire faciala, cu o cota cantitativa de 25,78%. Brandul Gerovital a inregistrat, cumulat, o cota cantitativa de 15,73% in segmentul produselor de ingrijire a fetei, mentinandu-se lider de piata, si o cota valorica de 13,10%, in timp ce Laptele Doina este in continuare lider pe segmentul demachiantelor, cu o cota cantitativa de 17,33%.

“Ne-am consolidat pozitia pe diferite segmente, in ciuda faptului ca efectele crizei asupra pietei cosmetice si comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta”, declara Mircea Turdean (Director General, Farmec Cluj-Napoca). “Ne-am construit strategia in jurul inovatiei, asa incat am iesit pe piata cu numeroase noutati adaptate nevoilor consumatorilor romani, care au fost foarte bine primite. In acelasi timp, eforturile de comunicare au fost mai intense anul acesta si s-au reflectat in vanzari. In prezent, derulam pentru gama de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament o noua campanie integrata, care are o importanta componenta online”.

Gama Gerovital Plant Tratament este lider de piata valoric la opt luni, in categoria tratamentelor pentru par, cu o cota de 16%. In segmentul cremelor de maini, brandul Farmec ocupa, de asemenea, prima pozitie, cu o cota de piata cantitativa de 26%.

Farmec este lider de piata, in volum si valoare, si pe segmentul produselor de curatare pentru bucatarie, cu produsele Triumf si pe segmentul detartrantilor, cu brandul Nufar. Conform datelor Nielsen, raportate pentru primele 8 luni ale lui 2010, Triumf detine in segmentul Kitchen o cota cantitativa de 57% si o cota valorica de 58,3%. In segmentul detartrantilor, produsele Nufar detin o cota de 58,2% cantitativ si 49,7%, valoric.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related