L’Oreal: update la strategia de marketing

Compania de produse cosmetice L'Oreal isi adapteaza strategia de marketing, intr-un efort menit sa sustina planurile sale globale de crestere si inovatie. Jean-Paul Agon, directorul executiv al companiei, estimeaza o crestere la nivel global de aproximativ 3%-4% anul acesta.

„Vestea buna este ca piata cosmeticelor a confirmat, in ciuda nesigurantelor economice, ca revine la o crestere normala. Nu este extraordinar, dar este un lucru pozitiv. Este dificil sa previzionezi comportamentul consumatorilor in aceasta perioada”, a declarat acesta, citat de warc.com.

Europa de Vest si SUA sunt considerate piete statice, in sensul in care companiile incearca sa „fure” din vanzarile competitorilor, si nu sa creasca piata, per ansamblu, fapt crucial pentru industria cosmeticelor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related