La URSUS, eficienta unei campanii TV se masoara prin: brand equity tracking, vanzari si potential de "buzz"

un interviu cu Grant McKenzie (Marketing VP, URSUS Breweries)

Cum faci o campanie care sa vanda? Grant McKenzie (Marketing VP, URSUS Romania) povesteste cum sunt evaluate campaniile TV la URSUS Breweries si vine cu exemple din metodologia de cercetare pre si post campanie si cu povesti de succes despre campaniile cele mai recente pentru brandurile Timisoreana si URSUS.

Alina Galeriu: Cum descoperi, ca marketer, ca o campanie (care are si spot TV) nu reuseste sa produca o crestere a vanzarilor?

Grant McKenzie: In primul rand noi facem cercetari pre-campanie cu consumatorii si uneori chiar si post-campanie. Pentru TV folosim o metodologie de cercetare pre-difuzare care compara spotul TV cu alte 1000 dintr-o baza de date, ierarhizand spotul pe baza unui anumit numar de factori, cum ar fi: apropiere de brand, persuasiune, nivel de penetrare. Asa ca ne facem o idee despre care ar fi punctele tari ale spotului. La URSUS avem o limita a scorului inainte de a difuza spotul. Daca scorul este mai mic, refacem materialul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Sectiune


Comentarii

adina daniela manascu
acum 13 ani
muult prea generic...nimic concret in declaratia lui McKenzie


Branded


Related