Mai mult de 4 milioane de euro pentru noua campanie Doncafe despre “cafea cu gust bogat”, cu Maia Morgenstern in prim plan

un interviu cu Marius Melesteu (General Manager, Strauss Romania)

Cu o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro in 2009, Strauss Romania este una dintre cele trei multinationale care domina piata autohtona a cafelei, ceilalti jucatori importanti fiind Kraft si Nestle. Valoarea pietei a fost estimata la 300 de milioane de euro. Vestea proasta este ca se inregistreaza un consum in scadere in ultmul an. Promotiile par sa fie solutia salvatoare, in special reducerile de pret si volumul aditional, potrivit declaratiilor lui Marius Melesteu (General Manager, Strauss Romania). In plus, comunicarea centrata pe atribute functionale, este o directie de urmat in vremuri tulburi. De aceea renunta Doncafe la tagline-ul “cafea cu suflet”, venind cu o noua promisiune - “cafea cu gust bogat” - odata cu noua campanie de comunicare, endorsata de actrita Maia Morgenstern.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Sectiune



Branded


Related