Cota de piata valorica a Fabryo Corporation a crescut cu 16%

Fabryo Corporation, producator de lacuri si vopsele decorative, a inregistrat o crestere de 16% a cotei valorice in lunile iunie-iulie 2010, fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor MEMRB, evolutia cea mai buna fiind semnalata in dreptul categoriei Lacuri, cu 58% crestere in volum si 62% in valoare, informeaza un comunicat de presa.

“Ultimele date MEMRB indica o crestere, astfel incat ne mentinem tinta pentru acest an, in ceea ce priveste pozitia de lider, atat in retail, cat si in industrie”, declara Aliz Kosza, Director General Executiv Fabryo Corporation. “Ne consolidam pozitia pe piata de decorative, printr-o crestere constanta, datorata proiectelor inovatoare, investitiilor in reteaua de retail si lansarilor de noi produse, sustinute prin campanii de comunicare derulate pentru marcile Savana si Innenweiss.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related