Campania “Generali Asigurari iti premiaza deciziile de viata” continua si in toamna lui 2010

Dupa o crestere de 17% inregistrata ca urmare a derularii campaniei “Generali Asigurari iti premiaza deciziile de viata”, in trimestrul doi al lui 2010, Generali Asigurari a decis prelungirea campaniei cu o noua etapa, in perioada 6 septembrie - 31 octombrie, potrivit unui comunicat de presa. Clientii care vor achizitiona o asigurare de viata vor beneficia in perioada amintita de o serie de avantaje.

“O directie strategica importanta pentru acest an este promovarea sustinuta a asigurarilor de viata. Primul pas a fost facut in trimestrul al doilea, cand am desfasurat campania “Generali Asigurari iti premiaza deciziile de viata”. Rezultatele obtinute au confirmat faptul ca beneficiul promovat, cel al acoperirii cheltuielilor medicale, este important pentru romani. De aceea, am decis sa reluam campania in aceasta toamna. Unul dintre elementele decisive pentru succesul campaniei trecute a fost forta proprie de vanzari, care s-a mobilizat rapid si a realizat in trimestrul al doilea 60% din totalul vanzarilor pe acest segment, cu 43% mai mult fata de T2 2009. Vom continua sa investim in echipa proprie, prin traininguri profesionale si suport consistent de marketing si vanzari”, a declarat Stefan Vancek, Director Comercial Generali Asigurari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related