Pentru cumparatorii Billa, 10% din cosul de cumparaturi sunt private labels

un interviu cu Sabin Fane (Director de marketing, BILLA Romania)

De cand criza i-a facut pe cumparatori mai rezervati in a cheltui banii, retailerii sunt tot mai atenti la modalitatile prin care pot spori consumul. Pe langa carduri de fidelitate si promotii, supermarketurile si hipermarketurile isi extind gama de produse marca proprie. Cele mai cautate categorii de produs private label sunt bauturile racoritoare, conservele, lactatele si dulciurile, dupa cum declara Sabin Fane (Director de marketing, BILLA Romania). Dar pe langa produse alimentare, Billa vine si cu o oferta de produse cosmetice la preturi accesibile. Secretul preturilor mici pare sa fie productia autohtona, otimizarea costurilor la furnizor si lipsa cheltuielior de marketing si advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related