Cat de mult conteaza de fapt rata de click?

un articol de Alina Galeriu

Din rezultatele studiului “The Voice of the Internet User” (VIU), anuntate de IAB Romania si eResearch Corp, reiese ca goana dupa click-uri nu este neaparat cea mai de dorit atitudine cand vine vorba de campanii online. Da, e adevarat ca uneori scopul campaniei este sa indemne la un call to action, ca sa ajungi pe site-ul X. Dar rata de click nu este singurul indicator de evaluare care reflecta succesul unei campanii. In functie de obiectivele campaniei trebuie alesi indicatorii de eficienta adecvati.

Eric Porres subliniaza intr-un editorial de pe AdAge cat de riscant este ca singura grija a clientilor si agentiilor sa fie rata de click a campaniilor online. El readuce in discutie niste repere vechi de cand advertisingul, dar pe care, uneori e bine sa ni le amintim: “(...) scopul oricarui demers de advertising nu este acela de a aduce click-uri, ci acela de a construi un brand, de a creste vanzarile, de a mari veniturile companiei.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related