Dacia a lansat turneul national “Dacia Duster Offroad Experience”

Dacia a lansat la inceputul lunii iulie “Dacia Duster Offroad Experience”, turneu national ce va cuprinde 4 evenimente, incluzand sesiuni de drive-test si demonstratii, potrivit unui comunicat de presa. Proiectul, semnat de Publicis si Publicis Events, a debutat in Bucuresti unde a atras peste 1200 de inscrieri la drive-testul pe circuit si alte 400 de inscrieri pentru drive-teste in oras. Turneul va continua pe litoral si in alte trei mari orase ale tarii, Timisoara (3-5 septembrie), Cluj (10-12 septembrie) si Iasi (17-19 septembrie).

„Inca de la inceput, am simtit ca va fi un proiect cu totul special. Lansarea Duster este cel mai important eveniment al companiei Dacia in 2010, astfel ca departamentul de marketing Dacia a organizat un pitch cu nu mai putin de 8 agentii de comunicare si companii specializate in organizarea de mari evenimente. Ca raspuns al testarii la care am fost supusi, ne-am gandit ca cel mai potrivit ar fi sa testam la randul nostru Duster-ul. Nu numai noi, ci publicul larg si nu oricum, ci pe un circuit mixt, ce combina perfect conditiile de condus in mediul urban cu spiritul aventurii offroad. 8 luni mai tarziu, am lansat turneul national Dacia Duster Offroad Experience, o serie de evenimente unice prin care publicul va putea testa Duster-ul la adevarata sa capacitate. Am dovedit inca o data ca parteneriatul Dacia - Publicis este imbatabil si in conditii de offroad”, spune Catalin Albu, Group Account Director la Publicis.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related