Super-oferta la promotii: De ce si cand merita sa tai preturile sau sa dai cadouri

o analiza de Antonia Tucheac

Cine da mai putin? Domnul din FMCG? Altcineva? Da, domnul din auto. Dar, iata, electroretailul ofera doua la pret de unul! Promotie o data, promotie de doua ori, adjudecat! Daca mecanismele promotionale ar fi fost licitate, doar cateva dintre industrii ar fi facut auzit cuvantul “adjudecat”, in ciuda faptului ca despre promotii se tot vorbeste in ultima vreme mai ceva ca despre fotbal.

Iar daca ne luam dupa cei care au cautat cu ajutorul acestora salvarea vanzarilor, romanul este atras ca un magnet cand vine vorba sa primeasca doua produse la pret de unul sau niste reduceri. In schimb, cardurile de fidelitate sau cadourile il cam lasa rece, daca la mijloc nu-i vreun produs proaspat lansat, care sa le alimenteze curiozitatea si nevoia de nou.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Teodora Sevastru
acum 13 ani
Perfect de acord cu cele mentionate mai sus..promotiile trebuie facute cu tact si buna comunicare pliabila pe targetul produsului respectiv..un articol bun!
Ferodin Ali
acum 13 ani
Sunt de acord ca o promotie agresiva poate dauna brandului pe viitor . Sunt de parere ca executia in piata este cheia succesului Daca punem produsul in la locul potrivit si ne asiguram toti pasi sunt efectuati(mercantizare, pret corect vs concurenta etc.) restul vine de la sine . Stima ,

Ferodin ALI

Carlsrom .



Branded


Related