In urma campaniei "Prilej de ragaz", Napolact Sana a depasit concurenta cu +12,2% in volum si +15,9% in valoare

Compania Napolact a fost premiata in cadrul Effie 2010 pentru campaniile “As it used to be/Ca odinioara” si “Reason to rest/Prilej de ragaz”, dezvoltate de agentia Propaganda, obtinand doua trofee Gold, in categoriile Sustained Succes, respectiv Food Products I.

Reprezentantii Napolact au declarat ca intregul portofoliu al companiei a avut de beneficiat in urma rebrandingului si adoptarii unui plan coerent de comunicare, inregistrand o crestere a vanzarilor in dreptul tuturor categoriilor pe care activeaza.

Performanata cea mai notabila a fost obtinuta de gama “Prilej de ragaz”, in dreptul careia au fost depasite, la 6 luni din momentul lansarii pe piata, obiectivele de vanzari si market share. Napolact a ajuns astfel lider de piata pe categoria Sana.

Simina Leotescu (Head of Strategic Planning, Propaganda) a declarat intr-un interviu acordat IQads ca Napolact Sana a crescut in volum de la 11,5% la 19,1%, iar in valoare de la 13,1% la 24%. Napolact Sana a depasit concurenta cu +12,2% in volum si +15,9% in valoare. Campania „Prilej de ragaz” a generat si cresterea indicatorilor “consideration”, “trial”, “usage”, “committed consumers”, “loyal consumers”, potrivit S. Leotescu.

Reprezentantii Napolact au adaugat ca “vanzarile cele mai importante atat ca volum cat si ca valoare se inregistreaza in retailul modern, datorita expansiunii pronuntate a acestui canal de piata”.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related