Love Plus este lider de piata la comert traditional, cu peste o treime din volum

un interviu cu Dragos Gavrilescu (Deputy Director, PSI Romania)

Marca Love Plus, parte din reteaua PSI Romania (Population Services International Romania), este lider de piata pe segmentul comertului traditional, avand o istorie de peste 10 ani pe piata din Romania. In plus, Love Plus isi propune sa-si imbunatateasca distributia in mediul modern. Conform Brand Equity Tracking, studiu cantitativ din iunie 2009, 47% din utilizatorii de prezervative din Romania folosesc Love Plus; totusi, potrivit declaratiilor lui Dragos Gavrilescu (Deputy Director, PSI Romania), piata de prezervative a scazut cu 40% din cauza crizei economice (din 2008 pana in prezent), iar o modalitate de combatere a scaderii este desfasurarea de campanii de educatie sexuala. Aflati mai multe din interviul de mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related