Provocarea adusa de criza: promotii care adauga valoare si echitate brandurilor

un interviu cu James Miller (Head of International Planning, AMV BBDO, Londra si Presedintele Juriului Romanian Effie Awards)

Numarul de campanii inscrise la EFFIE anul acesta este de 48, in scadere fata de cele 70 inscrise la editia precedenta. Dar daca este un argument care sa-i convinga pe clienti sa mai creada in eficienta investitiilor in publicitate, acela este sau ar trebui sa fie festivalul EFFIE. L-am intrebat pe presedintele Juriului Romanian Effie Awards, James Miller (Head of International Planning, AMV BBDO, Londra) ce parere are despre asta. De asemenea, l-am provocat sa ne dea un pronostic despre durata de viata a categoriei "Sustained Succes" din cadrul EFFIE, tinand cont ca acum sunt la mare cautare promotiile, ca doar e criza. Cum ramane cu dezideratul de a comunica integrat si coerent? Cititi, in continuare, parerea lui James si poate discutam mai multe la Gala EFFIE, pe 10 iunie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related