BMW promoveaza noul model Seria 5

BMW a lansat campania „Dinamismul in cea mai frumoasa forma” destinata promovarii noului model BMW Seria 5, comunicarea media fiind derulata pe parcursul a doua luni, informeaza un comunicat de presa.

Proiectul este dezvoltat de agentia Initiative si include un spot TV, executii outdoor, presa si asigura prezenta online. Peste 70% din bugetul de promovare a fost directionat catre TV.

Alexandra Olteanu, Buying Director Initiative, a declarat: „Mixul de media este croit intocmai dupa chipul si asemanarea publicului BMW: dinamic si indraznet. Ne-am construit planul de actiune pornind de la o investitie solida in TV si am continuat cu accente creative si relevante in presa scrisa, in online, outdoor, in locatii premium si pe aeroporturi. Este cea mai ampla campanie BMW a anului”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related