Mega Image - Cosul zilnic

un studiu de caz prezentat de Interactions

- campanie premiata la Internetics 2009 cu Argint in categoria “Campanii interactive” si trofeul pe sectiunea “Retail si comert electronic“, in aceeasi categorie.-

Campanie: Cosul zilnic
Client: Mega Image
Agentie: Interactions
Medium: online
Perioada campaniei: 13 aprilie – 17 mai 2009 (etapa 1) si 8 iunie – 5 iulie 2009 (etapa 2)

I. DESCRIERE

Pentru generarea de AWARENESS PE MARCILE PROPRII, SCHIMBAREA PERCEPTIEI DE MAGAZIN SCUMP si COLECTAREA DE BAZE DE DATE PENTRU INCEPEREA UNUI PROGRAM DE CRM, am conceput campania Cosul Zilnic prin care consumatorii puteau castiga zilnic pe www.mega-image.ro un cos cu produse. Taskul consumatorului? Sa se inregistreze pe site (cu datele sale de contact si obiceiurile de consum) si sa isi aleaga orice produse din catalogul online cu conditia ca valoarea produselor sa nu depaseasca 100 RON. La sfarsitul fiecarei zile s-a ales cate un castigator care a primit exact produsele alese.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related