Generali Asigurari promoveaza Eurocasa Completa Plus

Generali Asigurari comunica pe TV si Internet beneficiile asigurarii facultative Eurocasa Completa Plus, brand pentru care desfasoara o campanie promotionala in perioada 2 martie – 30 aprilie 2010, conform unui comunicat de presa.

Daniela Dimitriu, Head of Marketing & PR Generali Asigurari, a declarat: "Prin aceasta campanie, ne dorim activarea spiritului de responsabilitate a romanilor fata de un bun important pe care-l detin, locuinta, informarea cu privire la multiplele riscuri care pot fi acoperite prin incheierea unei asigurari facultative, dar si combaterea barierei de pret, conform careia o asigurare completa de locuinta este costisitoare sau inaccesibila. Astfel, in urma efectuarii unui calcul simplu pentru polita de locuinta Generali, clientul va realiza ca doar cu, de exemplu, 1 leu/zi isi poate proteja casa impotriva unei game extrem de variate de riscuri. Pentru toti cei care doresc sa verifice cat i-ar costa o astfel de asigurare completa, am dezvoltat pe platforma web, www.generali.ro, o aplicatie prin care in maximum un minut clientul poate afla tariful anual al asigurarii propriei locuinte".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related