Eureko face prima campanie de comunicare pentru Flexinvest

Dupa campaniile de rebranding si de comunicare a valorilor grupului, lansate anul trecut, Eureko promoveaza cel mai nou produs din portofoliul sau, Flexinvest – asigurarea de viata de tip unit-linked cu un profit operational de 10%, conform reprezentantilor companiei.

„In 2009, Eureko a fost o prezenta foarte vizibila pe piata locala prin intermediul celor doua campanii de comunicare difuzate la nivel national. Ne propunem ca in 2010 sa continuam in aceeasi linie, prin lansarea unei noi campanii care promoveaza produsul Flexinvest, o asigurare de viata inovatoare cu o componenta investitionala care, intr-un an dominat de dificultati economice, a adus o crestere semnificativa in vanzari in segmentul unit-linked”, a declarat Adina Rotileanu, Director de Marketing al Eureko in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related