Ovidiu Florea ocupa functia Head of Sales&Research la Kanal D

Ovidiu Florea se alatura Claudiei Ion (Sales Director, Kanal D) in functia de Head of Sales and Research Department, pozitie pe care o ocupa incepand cu 16 februarie 2010, potrivit unui comunicat de presa.

Ovidiu Florea, Head of Sales&Research la Kanal D, declara: “Decizia mea de a accepta oferta venita din partea Kanal D este firesca deoarece mi-am dorit sa imi continui activitatea in vanzarile de televiziune. Este o miscare logica si motivata datorita experientei, expertizei si networking-ului meu, care cred ca va aduce un added value echipei de vanzari careia ma alatur. Sunt mai mult decat familiarizat in relatia cu statiile de televiziune si cu abordarea agentiilor privind mixul de TV, asa ca adaptarea si integrarea mea nu va fi una dificila.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related