In 2009, PepsiAmericas a vandut cu 12,8% mai putin

Din cauza conditiilor economice dificile care s-au resimtit mai acut pe pietele din Romania si Ucraina, PepsiAmericas a inregistrat pe aceste piete, in 2009, vanzari cu 12,8% mai mici decat in 2008, conform Mediafax.

Robert Pohlad, directorul general executiv al PepsiAmericas, a declarat ca rezultatele din 2009 au fost influentate de evolutia nefavorabila pe pietele valutare, cat si de presiunile asupra vanzarilor la nivel international.

In felul acesta, valoarea neta a vanzarilor PepsiAmericas a scazut in 2009 cu 10,3%, de la aproape 5 miliarde de dolari, la aproximativ 4,4 miliarde de dolari. Profitul net s-a redus cu 20%, de la 226 milioane de dolari la 181 milioane de dolari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related