Carmen Gavrilescu: Consumatorii nu au primit promotii inovative, dimpotriva!

un interviu cu Carmen Gavrilescu (Marketing Manager, Agricola Bacau)

Dupa restructurarea de la inceputul anului 2009, Agricola Bacau a inregistrat cifre de afaceri in crestere fata de anul precedent. Vanzarile de carne de pui au avut o crestere de aproximativ 33% fata de 2008. Pentru anul in curs, Carmen Gavrilescu – merketing manager Agricola Bacau, prevede o crestere a cifrei de afaceri de 15%, in conditiile in care piata carnii de pui va continua sa creasca lent, cu circa 10%.

Anca Zaharia: Care credeti ca vor fi schimbarile, in acest an, pe piata de FMCG?

Carmen Gavrilescu: Principala noastra preocupare este orientata catre schimbarile in obiceiurile consumatorului, generate de situatia economica actuala, obiceiuri care impun deja ajustari ale strategiei de marketing. Analiza prudenta si deciziile viabile sunt esentiale in aceste “ape tulburi”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related