Stem Health Unirea vrea 25% cota de piata in 2010

un interviu cu Andreia Valter (Managing Director, Stem Health Unirea)

2009 a fost anul infiintarii bancii de celule stem - Stem Health Unirea. Pentru acest an, reprezentantii SHU si-au propus sa atinga 20-25 % din nisa de piata si estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro, conform Andreiei Valter – Managing Director Stem Health Unirea.

Anca Zaharia: Care credeti ca vor fi schimbarile, in acest an, pe piata pe care activati?

Andreia Valter: Spre deosebire de alte piete externe, unde parintii au o deschidere fata de acest tip de servicii (datorita contextului social, informational si educational), dar si o putere de cumparare semnificativ mai mare, in Romania acest produs este inca unul de avangarda.
Totusi, avand in vedere faptul ca acest tip de celule stem din cordonul ombilical este de preferat altor tipuri de celule stem datorita recoltarii fara efecte secundare pentru mamica si viitorul bebelus, riscurilor reduse in privinta respingerii transplantului si multiplele afectiuni care pot fi tratate astfel, speram ca stocarea celulor stem va deveni mai accesibila in viitor.
Clientii nostri sunt corect informati, cat mai complet si stiu ca exista un singur moment in care se prezinta aceasta oportunitate, nasterea. In plus, conditiile actuale ale mediului in care traim, pline de stress si factori toxici, ne obliga sa luam toate masurile de siguranta pentru a preveni, pentru a ne informa si a afla cum putem sa ne protejam copiii cat mai bine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related